onsdag 3 mars 2010

Dra på trissorna...

... vad jag är less på snön. Jag kan erkänna att det är mysigt med en "riktig" vinter utan slask och snöfattiga pulkbackar men nu tycker jag att det är hög tid för våren att göra entre :) Ett är då säkert, när det är snöstorm ute kan man med gott samvete sitta i pysselhörnan och knåpa ihop lite alster :) Detta har jag gjort men dessvärre har jag varit usel på att visa upp något här. Det är som att tiden inte räcker till för två bloggar, ett heltidsjobb, en villa och en familj på sju pers *ler*

Näväl, här kommer en bildkavalkad på några kort som jag gjort och levererat men jag kommer inte att vara lika materialdetaljerad som jag brukar vara utan är det någon som vill veta vilka fabrikat jag använt så hojta till :)


Stämpel; hÄnglar
Alfabet; Katie Classic (QK)
Punch; MS Doily Lace


Stämpel; hÄnglar
Text; dataskrivet (font "Jokerman")


Stämpel; Magnolia
Alfabet; Katie Classic (QK)


Stämpel; Skogstokiga
Alfabet; dataskrivet (font "Tekton Pro Ext")
Punch; MS Doily Lace


Stämpel; Bubbla Stämpelboden
Text; handskrivet av undertecknad


Stämpel; Skogstokiga
Alfabet; Chemistry (QK)

Nu är det läge att städa undan lite attiraljer så att jag ryms vid bordet. Plockandet har inte underhållits mellan korten utan det har snarare dragits fram ännu mer för varje alster som blivit klart *S*
Ha det gott och sköt om er!!

2 kommentarer:

  1. Ojoj vad fina kort du har gjort =D
    Vaddå less på snön!? Gillar du inte att skotta och pölsa i djupsnö var och varannan dag? Haha nä huvva jag skulle kunna kräkas på den här jäkla snön...Nu vill jag ha vår gaddämitt!!!

    ha en härlig helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej baby!

    vill bara kika in och önska dig en mysig helg och så håller vi tummarna att det inte blir någon mer snö ;)

    Kramisar sandra

    SvaraRadera